Kurumsal Açık Arşiv
En Son Eklenenler
DSpace'de Ara
Bu Koleksiyon
.
Politika
Yönerge
Hakkımızda
İletişim
.
.
English
Türkçe
DSpace@FIRAT
→
YÜKSEK LİSANS TEZİ
→
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ
→
En Son Gönderiler
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ: En Son Gönderiler
Toplam kayıt 298, listelenen: 101-150
Önceki Sayfa
Sonraki Sayfa
4. sınıf fen bilimleri dersinde kavramsal değişim metinlerinin öğrencilerin akademik başarıları, bilimsel süreç becerileri, kavram yanılgıları ve tutumlarına etkisi / The effect of conceptual change texts on the academic achievement, scientific process skills, misconceptions and attitudes of the students in the 4th grade science course
MUSA KAYABAŞ
(
2018
)
5e öğrenme modeline uygun etkinliklerin ilkokul 4.sınıf fen bilimleri dersi öğretimine etkisi / Effectiveness of 5e learning models activities on elementary school class 4 science teaching course
YUNUS DEMİR
(
2018
)
Argümantasyon yaklaşımının öğrencilerin akademik başarı ve tutumlarına etkisi / Student learning science-based approach argumentation of success and the effect of attitude
MERYEM KAYA
(
2018
)
Sınıf öğretmenlerinin iletişim becerilerinin incelenmesi: Bir meta analiz çalışması / Analyzing communication skills of primary school teachers: A meta analyze study
NİLAY ÇALIŞKAN
(
2018
)
Fen ve teknoloji dersinde basamaklı öğretim yönteminin öğrenci başarısına, kalıcılığa ve tutumlarına etkisi / Effects of the layered curriculum teaching method on student?s success, permanence and attitudes in science and technology course
SERAV BİÇER
(
2011
)
Fen bilimleri öğretmenlerinin basınç konusundaki alan bilgilerinin tanımlanması ve ölçülmesi / Identification and measurement of science teachers' subject matter knowledge about pressure
VİLDAN ÇET
(
2018
)
Hayat boyu öğrenmeye ilişkin araştırmaların sosyal ağ analizi ile incelenmesi / Social network analysis of researches related with life-long learning
NESLİHAN KESER
(
2018
)
Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının değerler eğitimine ve sosyal bilgiler öğretim programında yer alan değerlere yönelik görüşleri / The views of pre-service social studies teachers on values education and values included in social studies curriculum
MÜŞERREF KÜBRA KINACI
(
2018
)
4+4+4 eğitim sisteminde 60-66 aylık çocukların okula erken başlamasının değerlendirilmesi / Assessment of the early starting primary school of 60-66 months old children in 4 + 4 + 4 education system
TURAN TURAN
(
2018
)
Mobil öğrenme araştırmaları ve uygulamalarına ilişkin bir meta analiz çalışması / A meta-analysis of mobile learning research and applications
ZEYNEP YILDIZ AVCI
(
2018
)
Fen bilgisi öğretmen adaylarının bazı bilimsel olguların ve tutumlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi / Investigation of some scientific event and attitudes of science teacher candidates in terms of various variables
HASAN ATEŞ
(
2018
)
Ortaokul öğrencilerinin matematik dersindeki başarısızlık nedenlerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi / Researching the reasons of secondary school students' failure in mathematics lessons in terms of various factors
SEVİNÇ AÇELYA ÖZTÜRK
(
2018
)
6.sınıf fen bilimleri dersi "Vücudumuzda sistemler" ünitesinin işbirlikli öğrenme modeliyle öğretiminin öğrenci başarısına etkisi / 6th grade science course the effect of the cooperative learning model on the student success in the unit of "Systems in our body"
MERVE AVCİ
(
2018
)
Bilgisayar benzetimlerinin fen eğitiminde öğrencilerin akademik başarısına etkisi / Computer simulations effect on students in science education
SENİHA KARAHAN
(
2018
)
Fen bilgisi öğretmen adaylarının bazı bilimsel olguları açıklamada kullandıkları sezgisel akıl yürütmeler ve höristikler / Intuitional and heuristic arguments that science teachers candidates use for clarifying some scientific facts
NİLGÜN KARACA
(
2018
)
Ortaokul Türkçe ders kitaplarındaki şiirlerin metinsellik ölçütleri bağlamında çözümlenmesi ve bu şiirlerin metinselliğine ilişkin öğretmen görüşleri / The analysis of the poems in secondary school Turkish text books in the context of textuality criteria and teachers' opinions regarding these poems' textuality
FATMA DÖNER DOĞAN
(
2018
)
Fen bilgisi öğretmenlerinin fen bilimleri dersi öğretim programı'na yeni eklenen uygulamalı bilim ünitesi hakkındaki görüşlerinin incelenmesi / Analysis of the science teachers' views about the new applied science unit in the science curriculum
GÜLCİHAN ÖNER
(
2018
)
İlkokul 3. sınıf öğrencilerinin hayat bilgisi dersine yönelik tutumlarıyla demokratik tutumları arasındaki ilişki / Relationship between on attitude towards life studies lesson of 3. rd grade elemantary students and democratic attitude
BAHAR TİRYAKİ
(
2018
)
Mobil artırılmış gerçeklik teknolojisi ile yapılan fen öğretiminin ortaokul öğrencilerinin fen ve teknolojiye yönelik tutumlarına ve akademik başarılarına etkisi / The impact of science teaching made with mobile augmented reality technology on science and technology attitudes and academic achievement of secondary school students
PELİN YILDIRIM
(
2018
)
İlköğretim ikinci kademe fen ve teknoloji, ingilizce, matematik ve Türkçe öğretmenlerinin eleştirel düşündürmeye dönük görüşleri / Opinions of secondary school science and technology, english language, mathematics and Turkish language teachers on promoting critical thinking
BÜNYAMİN BAVLI
(
2011
)
Ortaokul 5.sınıf öğrencilerinin fen bilimleri dersine yönelik kaygılarının incelenmesi / Examination of the anxiety of the 5th grade students of secondary school towards the science lesson
BULUT KARABULUT
(
2018
)
Bilgisayar destekli öğretim ve gezi gözlem tekniğinin ışık ünitesinin öğretiminde kullanılması / The use of computer assisted instruction and field trip method in instruction of light unit
MÜRÜVVET NAMLI
(
2018
)
Altıncı sınıf fen bilimleri dersi hücre konusunun öğretiminde istasyon tekniği uygulanmasının öğrencilerin akademik başarısına, kalıcılığına ve tutumlarına etkisi / The effect of the application of station technique in teaching the 6th grade science lesson cell topic on the academic achievement of students, permanence and attitudes
MEHMET KOCA
(
2018
)
Lise öğretmenlerinin personel güçlendirme algıları ile örgütsel güven algıları arasındaki ilişki: Elazığ ili örneği / The high school teachers' perceptions on relationship between of employee empowerment and organizational trust: A case for elaziğ province
KÜBRA UYGUR
(
2018
)
English teachers' and learners' perceptions of the effectiveness of teaching communicative language strategies / I?ngilizce öğretmenleri ve öğrencilerin iletişimsel dil stratejileri öğretiminin etkinliğine i?lişkin algılari
DIMAN SADRALDIN RASHID RASHID
(
2018
)
1928 yılında yayımlanan "Kız ve erkek çocuklara kıraat kitabı" ile "2016-2017 Türkçe ders kitabı"ndaki metinlerin tema ve metin türleri yönünden karşılaştırılması / Comparing "Textbooks for girls and boys" published in 1928 and "2016-2017 Turkish textbooks" in terms of theme and text types
ZEHRA KOÇ
(
2018
)
Öğretmen kariyer basamakları uygulamaları ile öğretmen motivasyonu ve örgütsel bağlılık arasındaki ilişkiler / The relationships between teacher career ladders implementation and teacher motivation and organisational commitment
CEVDET CANPOLAT
(
2011
)
Ortaokul 8. sınıf öğrencilerinin yaratıcı metinlerinde metinlerarasılık / Intertextuality in creative texts of 8th grade students
VEYSEL GÜLER
(
2018
)
İlkokullarda yabancı dil öğretiminde yaşanan sorunlara ilişkin öğretmen görüşleri / Teachers' views on problems encountered in foreign language teaching at primary schools
OĞUZHAN TOKER
(
2018
)
Fen bilgisi öğretmen adaylarının bazı kimya konularındaki akıl yürütmelerinin incelenmesi / Examination of science education teachers candidates' reasoning on some chemistry subjects
GÜLAY İLHAN
(
2018
)
Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine yönelik tutum ve öz-yeterlik algıları / Attitudes and self-efficacy perceptions towards teaching profession of social studies teacher candidates
RAHMAN KAÇAR
(
2018
)
Fen bilgisi öğretmen adaylarının bütünleşik öğretmenlik bilgilerinin desteklenmesine yönelik stem uygulamaları / Stem applications for supporting integrated teacher knowledge of science teacher candidates
MEHMET BURAK AYGEN
(
2018
)
8. sınıf fen bilimleri dersi basit makineler ünitesinde algodoo yazılımı ile desteklenen 5e modelinin öğrenci başarı ve tutumuna etkisinin incelenmesi / The effect of 5e model supported by algodoo software in the simple machine unit of 8th grade science lesson
ÖMER FARUK SERTKAYA
(
2018
)
Birleştirilmiş ve müstakil sınıflı ilkokullarda görev yapan öğretmenlerin öğrencilerin sosyal becerilerine ilişkin görüşleri / The opinions of teachers who work in primary schools with multigrade classes and independent classes relating to social skills of students
EROL ERDEM
(
2018
)
Eğitim bilişim ağında (EBA) yer alan soruların Türkçe öğretim programıyla karşılaştırılması / Comparison the questi?ons in Eği?ti?m Bi?li?şi?m Ağı (EBA) and Turkish teaching programme
VEYSEL İNCE
(
2018
)
Ortaokullarda moral iklim ile öğrencilerin okula bağlılıkları arasındaki ilişki / The relationship among school moral atmosphere and student engagement in secondary schools
NESLİ TAŞ AKARSU
(
2018
)
Yeni ilköğretim programlarının öngördüğü tamamlayıcı ölçme değerlendirme teknikleri hakkındaki öğretmen görüşlerinin değerlendirilmesi / The evaluation of primary school classroom teachers? views on supplemental assessment and evaluation techniques provided by the new curriculum
FATİH ÇERMİK
(
2011
)
İlkokul öğrencilerinin din kültürü ve ahlak bilgisi dersinde sordukları sorular ile öğretmenlerin verdikleri cevaplara ilişkin öğretmen görüşleri / Teachers' views on the questions asked by primary school students and the answers given by teachers in the religious culture and ethics course
ERDAL ZENGİN
(
2017
)
Basic school students' perceptions of their achievement motivation in terms of several variables / İlköğretim öğrencilerinin çeşitli değişkenler açısından başarı motivasyonlarına ilişkin görüşleri
SANARIA ABDULRAHMAN SEDEEQ
(
2017
)
The relationship among teachers' perceived organizational support, organizational commitment and turnover intention / Öğretmenlerin örgütsel destek algıları, örgütsel bağlılık düzeyleri ve işten ayrılma niyetleri arasındaki ilişki
DARA HAMİD JAMIL
(
2017
)
Öğretmen adaylarının işbirlikli öğrenmeye yönelik tutumları / Teacher candidates' attitudes towards team based learning
NERİMAN TULGAR SOYDAŞ
(
2017
)
Hikayesi olan deyimlerin drama yöntemiyle öğretilmesi / Teaching story of idioms with drama method
TUĞRUL GÖKMEN ŞAHİN
(
2018
)
Ortaöğretim okullarında görev yapan öğretmenlerin karara katılma durumu ve örgütsel sosyalleşme düzeyleri arasındaki ilişki / The relationship between participation in decision making and organizational socialization among teachers at high school
FATİH YETİMAKMAN
(
2018
)
Students' classroom misbehaviours and methods teachers use / Sınıf içinde istenmeyen öğrenci davranışları ve öğretmenin kullandığı yöntemler
SAMAN KURDO HAMAD AMEEN
(
2017
)
Fen bilgisi öğretmen adaylarının bütünleşik öğretmenlik bilgilerinin desteklenmesi: STEM uygulamalarına hazırlama eğitimi / Supporting preservice science teachers' integrated teaching knowledge: Preparation training practices to STEM
BURCU ALAN
(
2017
)
Pakize Özcan'ın eserlerinin değerler eğitimi açısından incelenmesi / The examining of Pakize Özcan's works within the context of moral values education
MELİKE YILDIRIM
(
2017
)
2007 yılında kurulan bazı üniversitelerde görev yapan öğretim elemanlarının görüşlerine göre örgüt sağlığı ile örgütsel bağlılık arasındaki ilişki / Examining the relationship between organizational health and organizational commitment according to the views of academic personnel working in some of the universities built in 2007
SERKAN BAKCAK
(
2017
)
Ortaokul 5. sınıf Türkçe ders kitabındaki metinlerde bulunan zıt anlamlı kelimeler ve bu kelimelerin programdaki kazanımlarla uyumu / Antonyms found in the texts in the 5th class Turkish course book of secondary school and the suitability of these antonyms with learning outcomes in the curriculum
BUSE ZENGİN
(
2017
)
7. sınıf fen ve teknoloji dersi "insan ve çevre" ünitesinin işbirlikli öğrenme modeliyle öğretiminin öğrenci başarısına etkisi (Elazığ ili örneği) / Human and environment" unite of 7th grade science and technology course; cooperative learning models' effects on the student performance (Sample of Elazığ province)
ŞEYMA BARATA AKSOY
(
2017
)
Okul yöneticilerinin pozitif algı düzeylerinin öğretmen motivasyonu üzerindeki etkisi: öğretmen görüşlerine göre bir inceleme / The impact of school administrators' positive perception levels on teacher motivation: a review based on teacher's opinions
ASLI YILDIZ
(
2017
)
Toplam kayıt 298, listelenen: 101-150
Önceki Sayfa
Sonraki Sayfa
Göz at
Tüm DSpace
Bölümler & Koleksiyonlar
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Türe Göre
Yayınlanma Şekline Göre
Gönderi Tarihi
Bu Koleksiyon
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Türe Göre
Yayınlanma Şekline Göre
Gönderi Tarihi
Yardım
Sıkça Sorulan Sorular
Oturum Açma
Oturum Kapatma
Yayın Ekleme
Yayın Silme
Yayın Güncelleme
Sosyal Paylaşım
... Daha Fazla Göster
Diğer Bağlantılar
DSpace@Fırat
DSpace@MIT
DSpace@Cambridge
YÖK Açık Erişim
Ankos Açık Erişim
DSpace' i kimler kullanıyor?
Fırat Üniversitesi Rektörlüğü
23119
Elazığ-Merkez
TÜRKİYE