Kurumsal Açık Arşiv
En Son Eklenenler
DSpace'de Ara
Bu Koleksiyon
.
Politika
Yönerge
Hakkımızda
İletişim
.
.
English
Türkçe
DSpace@FIRAT
→
YÜKSEK LİSANS TEZİ
→
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ
→
En Son Gönderiler
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ: En Son Gönderiler
Toplam kayıt 298, listelenen: 51-100
Önceki Sayfa
Sonraki Sayfa
İlköğretim 7. sınıf sosyal bilgiler programının ekonomi ve sosyal hayat ünitesindeki kazanımların gerçekleşme düzeyine ilişkin öğretmen görüşleri (Elazığ ili örneği) / The primary 7 grade social studies program, economic and social life unit level teachers' views on realised gains (Elazıg province case)
SEHER TAN BADEM
(
2012
)
Fen ve teknoloji dersinde öğretmen merkezli geleneksel öğretim yöntemi ile işbirliğine dayalı öğrenme yönteminin öğrenci başarısı ve tutumuna etkisi / The effect of traditional teacher-centred teaching method and cooperative learning method on student's success and attitude
GAMZE BİTMEZ
(
2012
)
Fen ve teknoloji dersinde geleneksel öğretim yöntemi ile bilgisayar destekli öğretim yöntemlerinin öğrenci başarısına etkisi / The effect of traditional and computer-aided instruction methods to student's success at sicience and tecnolojy lesson
MÜNİRYE ÖZER
(
2012
)
Proje Tabanlı Sanal Öğrenme Yeterlikleri (PTSÖY) ölçeğinin geliştirilmesi ve psikometrik özelliklerinin incelenmesi / Development of the scale of Project Based Virtual Learning Qualifications (PBVLQ) and examination of its psychometric properties
ÖMER YILMAZ
(
2012
)
Türkiye'de öğrenim gören yabancı uyruklu ilköğretim öğrencilerinin karşılaştıkları sorunlar ve çözüm önerileri / Problems encountred by the foreign elementary school students who study in Turkey and sollution offers
FAYSAL POLAT
(
2012
)
İlköğretim 1., 2. ve 3. sınıf öğrencilerinin matematikte dört işlem konusunda yaşadığı zorluklar ve çözüm önerileri / The challenges faced by 1., 2. and 3. grade primary school students in the process of solving mathematical verbal problems and solution recommendations
YASEMİN KUBANÇ
(
2012
)
Öğretmen adaylarının öğretmenlik meslek bilgisi derslerine yönelik direnç davranışları / Resistance behaviors of prospective teachers toward teaching profession knowledge courses
MEHMET EROĞLU
(
2012
)
Yedinci sınıf sosyal bilgiler dersi öğretim programının Robert M. Gagne'nin öğrenme ürünleri sınıflandırmasına göre içerik bakımından incelenmesi / In terms of content examing seventh grade social sciences lesson curriculum according to Robert M. Gagne's learning outputs classification
CENGİZ TAŞKIRAN
(
2012
)
Türkiye Türkçesinde alıntı sözcüklerde görülen ses olayları üzerine bir inceleme / An investigation on the sound events which seen on the borrowed words of Turkey Turkish
VEYSEL İBRAHİM KARACA
(
2011
)
XIX. yüzyılda batıda yabancılara Türkçe öğretimi çalışmaları: W. B. Barker örneği / Teaching Turkish to foreigners in the west in the 19th century: W. B. Barker?s work
SÜHEYLA DOĞAN
(
2011
)
İlköğretim öğrencilerinin çoklu zeka gelişim düzeylerine ilişkin algıları ve İngilizce öğretmenlerinin çoklu zekaya yönelik uygulamaları / Perceptions of primary school students related to development levels of multiple intelligence and aplications of English teachers for multiple intelligence
AKİDE BETÜL GÜRSES
(
2011
)
İlköğretim okullarında görev yapan sınıf öğretmenlerinin öz yeterliklerinin incelenmesi: Elazığ ili örneği / An investigation of primary school teacher?s self-efficacy beliefs
SEDA ALTUNBAŞ
(
2011
)
7. sınıflarda ekosistem konusunun öğretiminde geleneksel ve bilgisayar destekli öğretim yöntemlerinin öğrenci başarısına etkisinin karşılaştırılması / Primary 7 traditional methods and computer-aided education classes in teaching the subject of ecosystem effect comparison of student achievement
FULYA UZUNKOCA
(
2012
)
İlköğretim 5. sınıf öğrencilerinin Türkçe dersinde iletişim becerilerini kullanmaya yönelik öğretmen görüşleri: Şırnak il örneği / Teachers? opinions on 5th class students? useing communication skills in Turkish class
ARİF YILDIRIM
(
2011
)
İlköğretim kurumlarında yer alan öğretmen ve öğrencilerin şiddet algıları: Elazığ ili örneği / Primary school teachers and students' perceptions of violance: Example for Elazığ
GÖNÜL AKKAYA ŞENER
(
2012
)
Akıllı elektronik danışmanlık sisteminin öğrencilerin akademik gelişimine etkisi / Effect on students' academic development of intelligent electronic advisory system
MURAT DEMİRKOL
(
2012
)
Web tabanlı öğrenme ortamında veri madenciliğine dayalı öğrenci değerlendirmesi / Student evaluation of data mining based on web-based learning environment
İDRİS GÖKSU
(
2012
)
Öğretmenlerin öğrenme-öğretme ortamlarında bilişsel farkındalık stratejilerini kullanma düzeyleri / The usage level of metacognition strategies by teachers in learning-teaching environments
NURAY YILDIRIM
(
2012
)
İlköğretim ikinci kademe fen ve teknoloji ders kitaplarındaki analojilerin yeterliliklerinin incelenmesi / Analyzing analogies of sufficiency in the secondary stage of elementary school science and technology textbooks
GÜL İREM ÖZEN
(
2012
)
İlköğretim kurumlarında çalışan öğretmenlerin öfke nedenleri ve öfke kontrol yönetimleri: Elazığ ili örneği / Control management and causes of anger in trainers who work in primary school: Sample of Elazığ city
EFRAİM ÖZTÜRK
(
2012
)
Öğrenme stillerine uygun sanal öğrenme çevrelerinin öğrenci başarısı ve görüşlerine etkisi / Effect of virtual learning environments, appropriate with learning styles, on student success and opinions
ALPER ASLAN
(
2012
)
İlköğretim 7. sınıf sosyal bilgiler öğretim programında yer alan konuların tarih bilinci oluşturmadaki etkililiğinin öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi (Elazığ ili örneği) / Intends to set forth the issues in the 7th grade social studies curriculum and its effectiveness in creating historical consciousness according to the teachers? view (the example of Elazığ prevince)
BİROL BULUT
(
2011
)
İlköğretim 4-5. sınıf türkçe dersi öğretim programının dil bilgisi öğretimi açısından incelenmesi / Examination of curriculum of 4-5. grade Turkish lesson of primary education in terms of teaching of grammar
HANİFİ ŞEKERCİ
(
2011
)
İlköğretim 7. sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlama düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi / Analysis of the primary school 7th grade students? levels of reading compherension in terms of various variables
ERKAN KÖSEOĞLU
(
2011
)
Sosyal ağ destekli uzaktan eğitim uygulamalarının öğrenci başarısı ve görüşlerine etkisi / The effects of social network supported distance education applications on students' academic achievement and views
BÜŞRA ÖZMEN
(
2012
)
Okul öncesi eğitimin ilköğretimdeki başarıya etkisine ilişkin öğretmen görüşleri (Diyarbakır ili örneği) / Wiews of teachers about related to affect of pre-school education on primary school (the sample of Diyarbakir )
EBRU DÜNDAR KIRIK
(
2011
)
İlkokul birinci sınıf Türkçe dersi eğitim yazılımlarının öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi / Evaluation of elementary school first grade Turkish course software in accordance with teachers' opinions
NEVİN AY GÜLERYÜZ
(
2018
)
Karma öğrenme temelli özel öğretim yöntemleri dersinin fen ve teknoloji öğretmen adaylarının öz yönetimli öğrenmelerine etkisi ve çevrimiçi tartışmaların içerik analizi / Effect of science methods course based on blended learning approach on preservice science teachers? self directed learning and content analysis of online discussions
AYŞE FİZAN SASA
(
2011
)
Beliefs of teachers and students on using technology in education / Eğitimde teknoloji kullanımıyla öğretmen ve öğrencilerin belirlenmesi
JAZAA RADHA ABDULKAREEM SHATERI
(
2018
)
Öğrencilerin yazma kaygılarının yazma eğilimleriyle ilişkisi / The relation between students' writing anxiety with writing disposition
HACER DENİZ
(
2018
)
Öğretmen adaylarının bilgi gizliliği yönetimi davranışları, internet bağımlılıkları ve sosyal medya kullanım alışkanlıkları arasındaki ilişkilerin incelenmesi / Investigation the relations between prospective teachers' information privacy management behaviors, internet addictions and social media usage habits
AYNUR SEVİNÇ
(
2018
)
Okul yöneticilerinin özyeterliliklerine ilişkin algılarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi / Analysis of the relative perception of school administrators' self-efficacy in terms of various variables
AYŞE GÜLPINAR
(
2018
)
Arif Nihat Asya'nın "Bir bayrak rüzgâr bekliyor" ile "Duâlar ve âminler" adlı şiir kitaplarının değerler eğitimi açısından incelenmesi / The research of Arif Nihat Asya's poetry books "Bir bayrak rüzgâr bekliyor" and "Duâlar ve âminler" in terms of values education
HACER ULU
(
2018
)
Ortaokul matematik dersinde verilen ev ödevlerine yönelik veli görüşlerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi / Investigation of parental opinions about homework's given in secondary school mathematics course in terms of some variables
HAFİZE GAMZE KIRMIZIGÜL
(
2018
)
Eğitimcilerin kâğıttan okuma ve ekran okuma ile kalemle yazma, klavyeyle yazma ve elektronik kalemle yazmaya ilişkin görüşlerinin incelenmesi / Examination abouth views of educators on paper reading and screen reading with pencil writing, keyboard writing and electronic pen writing
HELİN DOĞAN POLAT
(
2018
)
Öğrencilerin hayat bilgisi dersinde eleştirel ve yaratıcı düşünme becerilerini kazanma düzeylerine ilişkin öğretmen görüşleri (Elazığ ili örneği) / Teacher? views about the levels of fulfillment of learning attaintment on the critical and creative skills on life science lesson
HİLAL UĞRAŞ
(
2011
)
Bilgisayar ve öğretim teknolojileri eğitimi bölümü öğretmen adaylarının dijital okuryazarlık düzeyleri ve siber zorbalığa ilişkin duyarlılıklarının incelenmesi / Examination of department of computer education and instructional technology teacher candidates' digital literacy levels and cyberbullying sensitivities
MEHMET KOZAN
(
2018
)
Fen bilgisi öğretmen adaylarının 21.yüzyıl becerileri yeterlik algıları ile STEM'e yönelik tutumlarının incelenmesi / Investigation of prospective science teachers 21st century skills competence perceptions and attitudes toward STEM
AYSEL MURAT
(
2018
)
8. sınıf öğrencilerinin çevre kavramları ile ilgili zihinsel modelleri ve bilişsel haritaları / Mental models and cognitive maps of grade 8 students about environmental concepts
HÜLYA ŞAHİN
(
2018
)
Nezihe Meriç' in "Yandırma" adlı kitabındaki öykülerin söz dizimi açısından incelenmesi / The andysis Nezihe Meriç's stories in her book " Yandırma" in terms of syntax
SEMRA CİNTOSUN
(
2018
)
Mental aritmetiğin ortaokul öğrencilerinin matematik dersine yönelik başarı düzeylerine etkisi / The effect of mental architecture on secondary school students to mathematic course for success levels
HASRET YAVŞAN
(
2018
)
İlköğretim 6. ve 7. sınıf sosyal bilgiler ders kitaplarındaki etkinliklerin yaratıcı düşünceye etkisinin öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi / The evaluation of teacher's opinion about the creativity in the fi?rst level elementary school soci?al studi?es currciculum
İLAYDA ÇOLAK
(
2018
)
Fen bilgisi öğretmen adaylarının empatik ve eleştireldüşünme eğilimlerinin incelenmesi / Examination of empathic and critical thinking tendencies of science teacher candidates
BÜŞRA YILDIRIM
(
2018
)
Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının tartışmalı konuların öğretimine ilişkin görüşlerinin incelenmesi / Examining social studies teacher candidates' opinions about teaching controversial subjects
HACER TUNCER
(
2018
)
Sosyal bilgiler dersi 'İpek yolunda Türkler' ünitesindeki kavram yanılgıları ve öğretmenlerin öğrencilerin kavram yanılgıları ile ilgili farkındalıklarının tespiti / Social science lesson misconceptions in the unit of "Turkish way to silk" and determination of the awareness of the teachers about the misconceptions of the students
MELİFE AYANA
(
2018
)
Bilgisayar destekli matematik öğretiminin matematik öğretmen adaylarının öğrenmeye yönelik düşüncelerine (Bakışlarına) etkileri / Effects of computer assisted mathematics teaching on the opinions of mathematics teacher candidates regarding learning
SELİM KILIÇARSLAN
(
2018
)
Sosyal bilgiler ve Türkçe öğretmenliği lisans öğrencilerinin genel profilleri (Fırat Üniversitesi ve Marmara Üniversitesi örneği) / General profiles of undergraduate students in social studies and turkish language teaching (A case study from Fırat University and Marmara University)
OZAN DENİZ
(
2018
)
Ortaokullarda görev yapan öğretmenlerin örgütsel vatandaşlık, örgütsel sessizlik ve örgütsel tükenmişlik davranışları arasındaki ilişkinin incelenmesi / An analysis of relationship between organizational citizenship, organizational silence and organizational burnout behaviors ofteachers working in middle schools
VİLDAN BURULDAY
(
2018
)
Sosyal bilgiler öğretmenlerinin eleştirel düşünme yeterlilik düzeyleri (Malatya ili örneği) / Social sciences teachers competence levels critical thinking
NİHAN HAZER
(
2011
)
Beşinci sınıf sosyal bilgiler dersinde yazılı edebi ürün kullanımına yönelik öğretmen ve öğrenci görüşleri / Teacher and student opinions on the effect of literary product use on fifth grade social studies lesson
AYŞE SEVİNÇ
(
2018
)
Toplam kayıt 298, listelenen: 51-100
Önceki Sayfa
Sonraki Sayfa
Göz at
Tüm DSpace
Bölümler & Koleksiyonlar
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Türe Göre
Yayınlanma Şekline Göre
Gönderi Tarihi
Bu Koleksiyon
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Türe Göre
Yayınlanma Şekline Göre
Gönderi Tarihi
Yardım
Sıkça Sorulan Sorular
Oturum Açma
Oturum Kapatma
Yayın Ekleme
Yayın Silme
Yayın Güncelleme
Sosyal Paylaşım
... Daha Fazla Göster
Diğer Bağlantılar
DSpace@Fırat
DSpace@MIT
DSpace@Cambridge
YÖK Açık Erişim
Ankos Açık Erişim
DSpace' i kimler kullanıyor?
Fırat Üniversitesi Rektörlüğü
23119
Elazığ-Merkez
TÜRKİYE