Institutional Open Archives
Recently added
Search DSpace
This Collection
.
Policy
Instruction
About Us
Contact Us
.
.
English
Türkçe
DSpace@FIRAT
→
YÜKSEK LİSANS TEZİ
→
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ
→
Recent submissions
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ: Recent submissions
Now showing items 151-200 of 298
Previous Page
Next Page
6. sınıf sosyal bilgiler dersinde etkinliklerin uygulanmasında öğretmen görüşleri / The evaluation of the opinions of the 6th grade teachers in the application of social sciences class activities
SEVAL HALLAÇ
(
2011
)
Destekleme ve yetiştirme kurslarının yönetici, öğretmen, öğrenci görüşlerine göre değerlendirilmesi / Assessment of supporting and training courses according to the opinions of administrators, teachers and students
MEHTAP ERGÜN
(
2017
)
Maddeyi tanıyalım ünitesinde argümantasyon tabanlı öğretimin öğrencilerin akademik başarı, bilimsel süreç becerileri ve tutumlarına olan etkileri / The effect of the argumentation based teaching method on students' academic success, scientific process skills and attitude within the context of the chapter: Let's get to know substance
YAKUB İŞIKER
(
2017
)
Tahmin et açıkla gözle açıkla yönteminin fen bilimleri dersi kapsamında ilkokul 4. sınıf öğrencilerinin akademik başarılarına, bilimsel süreç becerilerine ve tutumlarına olan etkileri / The effects of predict-explain- observe- explain method on fourth grade students' academic achievement, scientific process skills and attitudes towards science within science course
MERVE ÇULCU
(
2017
)
The relationship between teachers' participation decision-making and organizational commitment / Öğretmenlerin okul kararlarına katılımı ve örgütsel bağlılıkları arasındaki ilişki
RANJADAR YASEEN OMAR
(
2017
)
Öğretim elemanlarının mobbing'e maruz kalma düzeylerinin iş doyumuyla ilişkisi / The relation between mobbing exposure levels of instructors and job satisfaction
BİRCAN DOĞAN ATALAN
(
2017
)
İlköğretim 6. sınıf sosyal bilgiler dersinde güncel olayların kullanımına ilişkin öğretmen ve öğrenci görüşleri / Teacher and student views on the use of current events in primary education 6th grade social studies course
SEVGİ BOZKURT
(
2017
)
Bilim ve sanat merkezi öğrencilerinin görsel sanatlar ve müzik derslerine yönelik görüş ve tutumları / Gifted and talented students' opinions and attitudes towards visual arts and music courses
BAŞAK BİLGİLİ
(
2017
)
İlköğretim 5, 6, 7 ve 8. sınıf Türkçe ders kitaplarındaki serbest okuma metinlerinde yer alan alıntı sözcüklerin incelenmesi / Analysis of quotedvocabulariesfromfree reading texts in 5th, 6th, 7th and 8th grade Turkish language textbooks
MUHAMED KARAKAYA
(
2017
)
Uzaktan İngilizce öğretiminin öğrenenlerin akademik başarı, yabancı dile yönelik kaygıları ve erişiye etkisi / The impact of distance English education on academic success,anxiety about foreign language and gain score of students
HİKMET ULUĞ
(
2017
)
Web tabanlı eğitimde web madenciliği uygulaması ile öğrenci davranışlarının analizi / The analysis of students behaviour with web mining application in web based education
ORHAN ÜNLÜKAHRAMAN
(
2011
)
Ortaokul öğrencilerinin bilişim teknolojileri kullanımlarına yönelik ebeveynlerin denetimleri ve tutumlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi / Analysis of parental controls and attitudes toward the use of information technologies by middle school students in terms of different variables
DUYGU GÜR
(
2017
)
Proje döngüsü yönetim aşamaları açısından öğretmen ve yöneticilerin hazırladıkları ve yürüttükleri eğitim projelerinde karşılaşılan sorunlar (Elazığ ili örneği) / The encountered problems of educational projects prepared and implemented by teachers and school managers in terms of project cycle management (The sample of Elazığ)
CEYDA AKILLI
(
2017
)
Sınıf öğretmenlerinin ölçme ve değerlendirme yeterliklerine sahip olma düzeyleri hakkında görüşlerinin değerlendirilmesi / The analysis of elementary school teachers' competency perceptions on measurement and assessment
EMİNE GEÇİM
(
2017
)
İkili öğretmen modeline dayalı ilkokulda öğretmenlik uygulamasına ilişkin öğretmen ve öğretmen adayı görüşlerinin incelenmesi / Examining teachers and teacher candidates view on primary teaching practices based on co-teaching model
BETÜL BAYAR
(
2017
)
ARCS motivasyon modeli ve öğretimin temel ilkeleri modeline göre matematik dersi için geliştirilen etkileşimli tahta materyallerinin öğrencilerin akademik başarılarına, motivasyonlarına ve matematik kaygılarına etkisi / The effects of the interactive whiteboard materials for mathematics developed based on ARCS motivation and first principles of instruction on students' academic achievement, motivation and math anxiety
ABDURRAHMAN YILDIRIM
(
2017
)
Ahmet Kabaklı'nın eserlerinde sevgi izleği ve ortaokul Türkçe ders programı ile uygunluğu / The theme of love in the works of Ahmet Kabaklı, and its compatibility to the curriculum of secondary school Turkish lessons
REMZİYE YERLİKAYA
(
2017
)
Türkiye ve Azerbaycan'daki 6. sınıf Türkçe ders kitaplarının söz varlığı açısından karşılaştırılması / Vocabulary comparison of 6. grade Turkish course books in Turkey and Azerbijan
REMZİ ÇALIŞIR
(
2016
)
Okul öncesi ve sınıf öğretmenlerinin 2013 okul öncesi eğitim programındaki kazanımların gerçekleşme düzeyine yönelik algıları / Pre-school and primary teachers' perceptions for realisation levels of acquisitions in 2013 pre-school curriculum
ABDULĞAFUR İŞ
(
2017
)
Matematik dersinde etkileşimli tahta kullanımının öğrenci başarısı, motivasyonu ve tutumları üzerindeki etkisi / The effect of use interactive board in mathematics course on students' academic achievement, motivation and attitudes
MELİH AYDIN
(
2017
)
Ortaokul öğrencilerinin bilgisayar okuryazarlığının matematik okuryazarlığına etkisi / The effect of computer literacy to mathematical literacy in students of second grade primary education
DEMET ACAR
(
2016
)
Seyrânî'nin şiirlerinin değerler eğitimi açısından ortaokul Türkçe ders kitaplarına alınabilirliği bakımından incelenmesi / The investigation of Seyrânî's poems inclusivity according to values education in order to include in secondary school course books
ZEYNEP BETÜL DOĞAN
(
2017
)
Ortaokul öğrencilerinin okuduğunu anlama becerisi ile matematik dersinde problem çözme başarısı arasındaki ilişki / The relati?on between problem solvi?ng i?n math and readi?ng comprehensi?on ski?ll
YASEMİN TEPE
(
2016
)
Yaşam boyu öğrenme bağlamında dönüştürücü öğrenme kuramına göre hazırlanmış bir içerik yönetim sisteminin değerlendirilmesi / Evaluation of a content management system prepared according to transformative learning theory within the context of lifelong learning
MUSTAFA ÖNCEL
(
2017
)
İşitme engelli öğrenciler için geliştirilen bilgisayar destekli kelime öğretim materyalinin uygulanmasına ilişkin bir durum çalışması / A case study on the application of computer assisted vocabulary teaching material developed for hearing impaired students
HACER KESER
(
2017
)
Fen bilgisi öğretmen adaylarının düşünme stillerinin bazı değişkenler açısından karşılaştırılması / The comparison of thinking styles of candidate science teachers in terms of some variables
NİDA ÇİTİL
(
2011
)
Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının bilgi okuryazarlık düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi / Examination of pre-service social studies teachers information literacy in terms of various variables
AYKUT DEMİR
(
2017
)
4. sınıf fen ve teknoloji dersinde görsel materyal kullanımına yönelik öğrenci görüşleri / Students' views about the usage of visual materials in science and technology class of 4th year
BURCU ACAR ARSLAN
(
2017
)
6. sınıf sosyal bilgiler dersinde proje tabanlı öğrenmenin öğrencinin akademik başarısına ve derse karşı tutumuna etkisi / In social sciences class-6 the effect of academic success and course attitude of project-based learning of students
DERYA AKIN
(
2016
)
Hizmet içi ve hizmet öncesi öğretmenlerinin değerlendirme okuryazarlığı ve değerlendirme okuryazarlığına ilişkin öz-yeterliklerinin araştırılması / Exploring the pre-service and in-service teachers' assessment literacy and self-efficacy about assessment literacy
ÖZNUR ÇAMBAY
(
2016
)
Basit araç gereçlerle yapılan etkinliklerde sorgulayıcı öğretim yönteminin kullanılması / Using hands-on activities through inquiry teaching
YUSUF SUNAR
(
2017
)
Beyânü'l-Hak (1-3. ciltler): İnceleme-edebiyat ve eğitimle ilgili metinlerin irdelenmesi / Beyânü'l-Hak (1st-3rd volumes): Investigation-analysis of literature and education related texts
TAHA YASİR CEVHER
(
2013
)
Fen bilgisi öğretmenliği 1. sınıf öğrencilerinin kimyasal denklemler ve hesaplamalar konusunu öğrenmeleri üzerine fenomenografik bir çalışma / A phenomenographical study on pre-service science teachers' learning of chemical equations and calculations
BAŞAK YAŞAR ÇETİN
(
2016
)
6. sınıf sosyal bilgiler dersinde işbirlikli öğrenme yöntemi destekli zihin haritası tekniğinin kullanılmasının öğrencilerin akademik başarılarına ve derse karşı tutumuna etkisi / In social sciences class-6 the effect of utilizing the mind mapping technique based on cooperative learning method on students' academic achievement and attitudes toward classes
DİLEK BAYIK
(
2016
)
İlköğretim sosyal bilgiler öğretmen adaylarının dijital vatandaşlık davranışlarının bazı değişkenler açısından incelenmesi (Fırat, Dicle, Siirt, Adıyaman Üniversiteleri örneği) / Digital citizenship behaviour of social studies teachers of primary investigation of some variables (The sample of Fırat, Dicle, Siirt , Adıyaman universities)
SÜLEYMAN ASLAN
(
2016
)
Fen bilimleri öğretmenlerinin temel eğitimden ortaöğretime geçiş sınavı (TEOG) hakkındaki tutumlarının incelenmesi / Examining the attitues of science teachers about transition from primary to secondary education (TEOG) exam
MEHMET YENER
(
2016
)
5. sınıf sosyal bilgiler dersinde drama yönteminin öğrenci başarısına, tutumuna ve kalıcılığa etkisi / The effect of drama method on student achievement, attitude and permanence in social studies course for fifth grade
SELDA AKSÜT
(
2016
)
Sosyal bilgiler dersi 7. sınıf öğretim programı "Yaşayan demokrasi" ünitesinin kazanımlarına ulaşma derecesinin öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi / Social studies lesson 7. class instructions program "Living democracy" according to the degree of teacher ideas to inform shortcut validation
SAMİ ÇELİK
(
2016
)
Harmanlanmış öğrenmenin öğrencilerin akademik başarısına ve öğrenmedeki kalıcılığa etkisi / The effects of blended learning on student?s academic success and persistence in learning
MUSTAFA AKSOĞAN
(
2011
)
Çocuk hikâyelerindeki kahramanların çocuklara rol - model olma durumları / Heroses in children's stories of the situations role models to children
SUZAN ÖZMEN
(
2016
)
Üstün yetenekliler eğitim programlarına ilişkin öğretmen görüşleri (BİLSEM örneği) / Views of teachers about gifted curriculum (case of BİLSEM)
CEM ŞENOL
(
2011
)
Gülsüm Cengiz'in çocuk kitaplarının Türkçe öğretimi bağlamında tema ve iletiler açısından incelenmesi / Examination of Gülsüm Cengiz's child stories in terms of themes and prompts in the context of Turkish teaching
İREM TOPRAK
(
2016
)
Bilim ve sanat merkezleri'nin etkililiği ve işlevselliğine ilişkin öğretmen, öğrenci, yönetici ve uzman psikolojik danışmanların görüşleri / The remarks of teachers, students, administrators, and expert psychological counselors in relation to effectiveness and functionality the centers of science and art
TAHA KAAN BULUT
(
2016
)
Paylaşılan liderlik, aile katılımı ve okula bağlılık arasındaki ilişki / The relationship among distributed leadership, parental involvement, and school engagement
YUSUF CELAL EROL
(
2016
)
İlkokul öğrencilerinin demografik özellikleri ile akademik başarıları arasındaki ilişkinin incelenmesi / An i?nvestigation of the relationship between demographic characteristics and academic achievement of elementary students
SERKAN DENİZ
(
2016
)
İngilizce öğretiminde holistik (Bütünsel) yaklaşım / Wholistic approach in English teaching
AHMET EGEMEN AKMENÇE
(
2016
)
Bilgisayar destekli çevre eğitiminin bilgisayar teknolojileri programı öğrencilerinin çevre okuryazarlığına etkisinin incelenmesi / Evaluation of effects of computer-aided environmental education on environmental literacy of computer technologies program students
AHMET UYAR
(
2016
)
Serbest etkinlikler dersinin sınıf öğretmenlerinin görüşlerine dayalı olarak incelenmesi / Investigation of free activities course based on the opinions of the class teachers
ZEHRA ÖZSEL
(
2016
)
Eğitim yöneticilerinin görevlendirilme politikaları: Olgular ve algılar / Assignment policy of educational administrators: Facts and perceptions
CUMA AKSU
(
2016
)
Azerbaycan'da öğretmen yetiştirme sistemine ilişkin öğretmen görüşleri / Teachers' opinions regarding the teacher training system in Azerbaijan
AİDA ALİYEVA
(
2016
)
Now showing items 151-200 of 298
Previous Page
Next Page
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
By Type
By Published Type
By Submit Date
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
By Type
By Published Type
By Submit Date
Help
Sıkça Sorulan Sorular
Oturum Açma
Oturum Kapatma
Yayın Ekleme
Yayın Silme
Yayın Güncelleme
Sosyal Paylaşım
... Daha Fazla Göster
Other Links
DSpace@Fırat
DSpace@MIT
DSpace@Cambridge
YÖK Open Access
Ankos Open Access
Who's Using DSpace?
University of Fırat
23119
Elazığ-Merkez
TURKEY