Views | |
---|---|
ARCS motivasyon modeline göre geliştirilen etkileşimli e-kitapların öğrencilerin akademik başarıları, matematik kaygıları ve motivasyonlarına etkisi / The effects of an interactive e-book based on the ARCS motivation model on students' academic achievements, mathematics anxiety, and motivation | 1122 |
February 2025 | March 2025 | April 2025 | May 2025 | June 2025 | July 2025 | August 2025 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
ARCS motivasyon modeline göre geliştirilen etkileşimli e-kitapların öğrencilerin akademik başarıları, matematik kaygıları ve motivasyonlarına etkisi / The effects of an interactive e-book based on the ARCS motivation model on students' academic achievements, mathematics anxiety, and motivation | 31 | 13 | 15 | 64 | 15 | 41 | 28 |
Views | |
---|---|
396668.pdf | 266 |
Views | |
---|---|
Turkey | 24 |
United States | 15 |
Germany | 11 |
Vietnam | 11 |
Bulgaria | 6 |
France | 5 |
Russia | 3 |
China | 1 |
Sweden | 1 |
Views | |
---|---|
Hanoi | 11 |
Çanakkale | 9 |
Oakland | 7 |
Ashburn | 1 |
Fairfield | 1 |
Istanbul | 1 |
Shenzhen | 1 |
University of Fırat
23119
Elazığ-Merkez
TURKEY