Görüntülemeler | |
---|---|
ARCS motivasyon modeline göre geliştirilen etkileşimli e-kitapların öğrencilerin akademik başarıları, matematik kaygıları ve motivasyonlarına etkisi / The effects of an interactive e-book based on the ARCS motivation model on students' academic achievements, mathematics anxiety, and motivation | 1119 |
Şubat 2025 | Mart 2025 | Nisan 2025 | Mayıs 2025 | Haziran 2025 | Temmuz 2025 | Ağustos 2025 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
ARCS motivasyon modeline göre geliştirilen etkileşimli e-kitapların öğrencilerin akademik başarıları, matematik kaygıları ve motivasyonlarına etkisi / The effects of an interactive e-book based on the ARCS motivation model on students' academic achievements, mathematics anxiety, and motivation | 31 | 13 | 15 | 64 | 15 | 41 | 25 |
Görüntülemeler | |
---|---|
396668.pdf | 265 |
Görüntülemeler | |
---|---|
Türkiye | 24 |
United States | 15 |
Germany | 11 |
Vietnam | 11 |
Bulgaria | 6 |
France | 5 |
Russia | 3 |
China | 1 |
Sweden | 1 |
Görüntülemeler | |
---|---|
Hanoi | 11 |
Çanakkale | 9 |
Oakland | 7 |
Ashburn | 1 |
Fairfield | 1 |
Istanbul | 1 |
Shenzhen | 1 |
Fırat Üniversitesi Rektörlüğü
23119
Elazığ-Merkez
TÜRKİYE