Views | |
---|---|
İngilizce öğretiminde işbirlikli öğrenme destekli eğitsel eğlenceli etkinliklerin öğrencilerin öz-yeterlik becerileri, öz-düzenleme stratejileri, üstbiliş becerileri, motivasyonları ve akademik başarılarına etkisi / The effect of using enjoyable cooperative learning supported educational activities on students self-efficacy skills, self-regulation strategies, metacognitive strategies, motivation and academic achievement in English language teaching | 1226 |
February 2025 | March 2025 | April 2025 | May 2025 | June 2025 | July 2025 | August 2025 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
İngilizce öğretiminde işbirlikli öğrenme destekli eğitsel eğlenceli etkinliklerin öğrencilerin öz-yeterlik becerileri, öz-düzenleme stratejileri, üstbiliş becerileri, motivasyonları ve akademik başarılarına etkisi / The effect of using enjoyable cooperative learning supported educational activities on students self-efficacy skills, self-regulation strategies, metacognitive strategies, motivation and academic achievement in English language teaching | 28 | 22 | 24 | 44 | 24 | 37 | 13 |
Views | |
---|---|
349357.pdf | 214 |
Views | |
---|---|
Turkey | 31 |
United States | 26 |
Vietnam | 12 |
Germany | 11 |
Bulgaria | 9 |
Sweden | 6 |
France | 5 |
Russia | 3 |
Czech Republic | 1 |
Views | |
---|---|
Oakland | 17 |
Hanoi | 12 |
Çanakkale | 9 |
Gaziantep | 3 |
Trabzon | 2 |
Fairfield | 1 |
Houston | 1 |
Redwood City | 1 |
University of Fırat
23119
Elazığ-Merkez
TURKEY