| Görüntülemeler | |
|---|---|
| İngilizce öğretiminde işbirlikli öğrenme destekli eğitsel eğlenceli etkinliklerin öğrencilerin öz-yeterlik becerileri, öz-düzenleme stratejileri, üstbiliş becerileri, motivasyonları ve akademik başarılarına etkisi / The effect of using enjoyable cooperative learning supported educational activities on students self-efficacy skills, self-regulation strategies, metacognitive strategies, motivation and academic achievement in English language teaching | 1365 |
| Haziran 2025 | Temmuz 2025 | Ağustos 2025 | Eylül 2025 | Ekim 2025 | Kasım 2025 | Aralık 2025 | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| İngilizce öğretiminde işbirlikli öğrenme destekli eğitsel eğlenceli etkinliklerin öğrencilerin öz-yeterlik becerileri, öz-düzenleme stratejileri, üstbiliş becerileri, motivasyonları ve akademik başarılarına etkisi / The effect of using enjoyable cooperative learning supported educational activities on students self-efficacy skills, self-regulation strategies, metacognitive strategies, motivation and academic achievement in English language teaching | 24 | 37 | 35 | 43 | 27 | 43 | 4 |
| Görüntülemeler | |
|---|---|
| 349357.pdf | 236 |
| Görüntülemeler | |
|---|---|
| Türkiye | 31 |
| United States | 26 |
| Vietnam | 12 |
| Germany | 11 |
| Bulgaria | 9 |
| Sweden | 6 |
| France | 5 |
| Russia | 3 |
| Czech Republic | 1 |
| Görüntülemeler | |
|---|---|
| Oakland | 17 |
| Hanoi | 12 |
| Çanakkale | 9 |
| Gaziantep | 3 |
| Trabzon | 2 |
| Fairfield | 1 |
| Houston | 1 |
| Redwood City | 1 |
Fırat Üniversitesi Rektörlüğü
23119
Elazığ-Merkez
TÜRKİYE