| Görüntülemeler | |
|---|---|
| Technology acceptance model (TAM) in understanding EFL learners’ use of web 2.0 tools | 2001 |
| Mayıs 2025 | Haziran 2025 | Temmuz 2025 | Ağustos 2025 | Eylül 2025 | Ekim 2025 | Kasım 2025 | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Technology acceptance model (TAM) in understanding EFL learners’ use of web 2.0 tools | 56 | 36 | 44 | 32 | 50 | 28 | 38 |
| Görüntülemeler | |
|---|---|
| [Şahin Kızıl 2016] Technology acceptance model in understanding EFL learners use of Web 2.0.docx | 123 |
| Görüntülemeler | |
|---|---|
| Türkiye | 100 |
| United States | 75 |
| United Kingdom | 33 |
| Germany | 27 |
| Austria | 22 |
| Vietnam | 12 |
| Bulgaria | 10 |
| China | 10 |
| Indonesia | 6 |
| France | 5 |
| Görüntülemeler | |
|---|---|
| Oakland | 24 |
| Manchester | 22 |
| Vienna | 22 |
| Bilgi | 14 |
| Ashburn | 12 |
| Hanoi | 12 |
| Çanakkale | 11 |
| Fremont | 9 |
| Shenzhen | 7 |
| Ankara | 6 |
Fırat Üniversitesi Rektörlüğü
23119
Elazığ-Merkez
TÜRKİYE