Institutional Open Archives

İşbirlikli öğrenme yöntemi ve geleneksel yöntemin ilköğretim okulları 7. sınıf İngilizce dersinde öğrenci başarısı üzerindeki etkilerinin karşılaştırılması (Vali Tevfik Gür ilköğretim okulu örneği) / A Comparison of the efficiency of cooperative learning and traditional instruction on 7 th grade student achievement in foreign language learning in elementary shools (Vali Tevfik Gür elementary school sample)


Show simple item record

dc.contributor.advisor Y.DOÇ.DR. MEHMET NURİ GÖMLEKSİZ
dc.contributor.author ECE ONUR
dc.date.accessioned 2019-06-03T17:38:42Z
dc.date.available 2019-06-03T17:38:42Z
dc.date.issued 2003
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11508/15906
dc.language.iso Türkçe
dc.title İşbirlikli öğrenme yöntemi ve geleneksel yöntemin ilköğretim okulları 7. sınıf İngilizce dersinde öğrenci başarısı üzerindeki etkilerinin karşılaştırılması (Vali Tevfik Gür ilköğretim okulu örneği) / A Comparison of the efficiency of cooperative learning and traditional instruction on 7 th grade student achievement in foreign language learning in elementary shools (Vali Tevfik Gür elementary school sample)
dc.contributor.YOKID 138910
dc.relation.publishinghaddress Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı
dc.published.type Ulusal


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

University of Fırat
23119
Elazığ-Merkez
TURKEY