Kurumsal Açık Arşiv

Tahmin et açıkla gözle açıkla yönteminin fen bilimleri dersi kapsamında ilkokul 4. sınıf öğrencilerinin akademik başarılarına, bilimsel süreç becerilerine ve tutumlarına olan etkileri / The effects of predict-explain- observe- explain method on fourth grade students' academic achievement, scientific process skills and attitudes towards science within science course


Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisor DOÇ. DR. İRFAN EMRE
dc.contributor.author MERVE ÇULCU
dc.date.accessioned 2019-06-03T16:30:59Z
dc.date.available 2019-06-03T16:30:59Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11508/12430
dc.language.iso Türkçe
dc.title Tahmin et açıkla gözle açıkla yönteminin fen bilimleri dersi kapsamında ilkokul 4. sınıf öğrencilerinin akademik başarılarına, bilimsel süreç becerilerine ve tutumlarına olan etkileri / The effects of predict-explain- observe- explain method on fourth grade students' academic achievement, scientific process skills and attitudes towards science within science course
dc.contributor.YOKID 10169908
dc.relation.publishinghaddress Temel Eğitim Anabilim Dalı
dc.published.type Ulusal


Bu öğenin dosyaları

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster

Fırat Üniversitesi Rektörlüğü
23119
Elazığ-Merkez
TÜRKİYE