Institutional Open Archives

Tahmin et açıkla gözle açıkla yönteminin fen bilimleri dersi kapsamında ilkokul 4. sınıf öğrencilerinin akademik başarılarına, bilimsel süreç becerilerine ve tutumlarına olan etkileri / The effects of predict-explain- observe- explain method on fourth grade students' academic achievement, scientific process skills and attitudes towards science within science course


Show simple item record

dc.contributor.advisor DOÇ. DR. İRFAN EMRE
dc.contributor.author MERVE ÇULCU
dc.date.accessioned 2019-06-03T16:30:59Z
dc.date.available 2019-06-03T16:30:59Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11508/12430
dc.language.iso Türkçe
dc.title Tahmin et açıkla gözle açıkla yönteminin fen bilimleri dersi kapsamında ilkokul 4. sınıf öğrencilerinin akademik başarılarına, bilimsel süreç becerilerine ve tutumlarına olan etkileri / The effects of predict-explain- observe- explain method on fourth grade students' academic achievement, scientific process skills and attitudes towards science within science course
dc.contributor.YOKID 10169908
dc.relation.publishinghaddress Temel Eğitim Anabilim Dalı
dc.published.type Ulusal


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

University of Fırat
23119
Elazığ-Merkez
TURKEY