| Görüntülemeler | |
|---|---|
| Harmanlanmış öğrenmenin öğrencilerin akademik başarısına ve öğrenmedeki kalıcılığa etkisi / The effects of blended learning on student?s academic success and persistence in learning | 1211 |
| Şubat 2025 | Mart 2025 | Nisan 2025 | Mayıs 2025 | Haziran 2025 | Temmuz 2025 | Ağustos 2025 | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Harmanlanmış öğrenmenin öğrencilerin akademik başarısına ve öğrenmedeki kalıcılığa etkisi / The effects of blended learning on student?s academic success and persistence in learning | 34 | 16 | 22 | 75 | 24 | 57 | 23 |
| Görüntülemeler | |
|---|---|
| 289685.pdf | 268 |
| Görüntülemeler | |
|---|---|
| United States | 37 |
| Türkiye | 30 |
| Vietnam | 12 |
| Germany | 11 |
| Bulgaria | 7 |
| France | 5 |
| Russia | 3 |
| China | 1 |
| Sweden | 1 |
| Görüntülemeler | |
|---|---|
| Oakland | 27 |
| Hanoi | 12 |
| Çanakkale | 7 |
| Adnan Menderes | 1 |
| Ankara | 1 |
| Dearborn | 1 |
| Fairfield | 1 |
| Houston | 1 |
| Konya | 1 |
| Shenzhen | 1 |
Fırat Üniversitesi Rektörlüğü
23119
Elazığ-Merkez
TÜRKİYE