Kurumsal Açık Arşiv

ARCS motivasyon modeline göre geliştirilen etkileşimli e-kitapların öğrencilerin akademik başarıları, matematik kaygıları ve motivasyonlarına etkisi / The effects of an interactive e-book based on the ARCS motivation model on students' academic achievements, mathematics anxiety, and motivation


Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisor DOÇ. DR. YALIN KILIÇ TÜREL
dc.contributor.author SEDA ÖZER
dc.date.accessioned 2019-06-03T16:30:53Z
dc.date.available 2019-06-03T16:30:53Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11508/12363
dc.language.iso Türkçe
dc.title ARCS motivasyon modeline göre geliştirilen etkileşimli e-kitapların öğrencilerin akademik başarıları, matematik kaygıları ve motivasyonlarına etkisi / The effects of an interactive e-book based on the ARCS motivation model on students' academic achievements, mathematics anxiety, and motivation
dc.contributor.YOKID 10076864
dc.relation.publishinghaddress Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Anabilim Dalı
dc.published.type Ulusal


Bu öğenin dosyaları

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster

Fırat Üniversitesi Rektörlüğü
23119
Elazığ-Merkez
TÜRKİYE