Institutional Open Archives

ARCS motivasyon modeline göre geliştirilen etkileşimli e-kitapların öğrencilerin akademik başarıları, matematik kaygıları ve motivasyonlarına etkisi / The effects of an interactive e-book based on the ARCS motivation model on students' academic achievements, mathematics anxiety, and motivation


Show simple item record

dc.contributor.advisor DOÇ. DR. YALIN KILIÇ TÜREL
dc.contributor.author SEDA ÖZER
dc.date.accessioned 2019-06-03T16:30:53Z
dc.date.available 2019-06-03T16:30:53Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11508/12363
dc.language.iso Türkçe
dc.title ARCS motivasyon modeline göre geliştirilen etkileşimli e-kitapların öğrencilerin akademik başarıları, matematik kaygıları ve motivasyonlarına etkisi / The effects of an interactive e-book based on the ARCS motivation model on students' academic achievements, mathematics anxiety, and motivation
dc.contributor.YOKID 10076864
dc.relation.publishinghaddress Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Anabilim Dalı
dc.published.type Ulusal


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

University of Fırat
23119
Elazığ-Merkez
TURKEY