Views | |
---|---|
Probleme dayalı öğrenme yaklaşımının öğrencilerin fen bilimleri derslerindeki akademik başarılarına ve tutumlarına etkisi: Bir meta-analiz çalışması / The effect of the problem-based learning approach on the academic achievements and attitudes of the students in science lesson: A study of meta-analysis | 1167 |
April 2025 | May 2025 | June 2025 | July 2025 | August 2025 | September 2025 | October 2025 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Probleme dayalı öğrenme yaklaşımının öğrencilerin fen bilimleri derslerindeki akademik başarılarına ve tutumlarına etkisi: Bir meta-analiz çalışması / The effect of the problem-based learning approach on the academic achievements and attitudes of the students in science lesson: A study of meta-analysis | 15 | 54 | 23 | 32 | 52 | 37 | 4 |
Views | |
---|---|
383512.pdf | 222 |
Views | |
---|---|
United States | 21 |
Turkey | 15 |
Vietnam | 12 |
Germany | 11 |
Bulgaria | 6 |
France | 5 |
Russia | 3 |
Sweden | 1 |
Views | |
---|---|
Oakland | 13 |
Hanoi | 12 |
Çanakkale | 9 |
Ashburn | 1 |
San Diego | 1 |
University of Fırat
23119
Elazığ-Merkez
TURKEY