Görüntülemeler | |
---|---|
Harmanlanmış öğrenme temelli özel öğretim yöntemleri-II ve okul deneyimi derslerinin Fen Bilgisi öğretmen adaylarının teknolojik pedagojik alan bilgileri ve sınıf içi uygulamaları üzerine etkisi / The effect of blended learning based science methods course and school experience on pre-service science teachers' technological pedagogical content knowledge and classroom practice | 1191 |
Şubat 2025 | Mart 2025 | Nisan 2025 | Mayıs 2025 | Haziran 2025 | Temmuz 2025 | Ağustos 2025 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Harmanlanmış öğrenme temelli özel öğretim yöntemleri-II ve okul deneyimi derslerinin Fen Bilgisi öğretmen adaylarının teknolojik pedagojik alan bilgileri ve sınıf içi uygulamaları üzerine etkisi / The effect of blended learning based science methods course and school experience on pre-service science teachers' technological pedagogical content knowledge and classroom practice | 29 | 20 | 19 | 58 | 22 | 45 | 25 |
Görüntülemeler | |
---|---|
356161.pdf | 320 |
Görüntülemeler | |
---|---|
United States | 35 |
Türkiye | 22 |
Germany | 13 |
Vietnam | 12 |
Bulgaria | 6 |
France | 5 |
China | 3 |
Russia | 3 |
Sweden | 3 |
Slovenia | 1 |
Görüntülemeler | |
---|---|
Oakland | 24 |
Hanoi | 12 |
Çanakkale | 9 |
Shenzhen | 3 |
Ankara | 2 |
Fremont | 2 |
Cambridge | 1 |
Istanbul | 1 |
Seattle | 1 |
Fırat Üniversitesi Rektörlüğü
23119
Elazığ-Merkez
TÜRKİYE