| Views | |
|---|---|
| Web tabanlı araştırma-sorgulamaya dayalı fen öğretiminin öğretmen adaylarının kavram öğrenmeleri ve bilimsel süreç becerilerinin geliştirilmesi üzerine etkisi / The effects of web based inquiry science teaching development on preservice teachers concept learning and scientific process skills | 1502 |
| June 2025 | July 2025 | August 2025 | September 2025 | October 2025 | November 2025 | December 2025 | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Web tabanlı araştırma-sorgulamaya dayalı fen öğretiminin öğretmen adaylarının kavram öğrenmeleri ve bilimsel süreç becerilerinin geliştirilmesi üzerine etkisi / The effects of web based inquiry science teaching development on preservice teachers concept learning and scientific process skills | 32 | 48 | 48 | 53 | 25 | 40 | 7 |
| Views | |
|---|---|
| 363083.pdf | 911 |
| Views | |
|---|---|
| United States | 44 |
| Turkey | 23 |
| Bulgaria | 18 |
| Vietnam | 12 |
| Germany | 11 |
| France | 5 |
| Sweden | 4 |
| Slovenia | 4 |
| Russia | 3 |
| China | 2 |
| Views | |
|---|---|
| Oakland | 31 |
| Hanoi | 12 |
| Çanakkale | 9 |
| Shenzhen | 2 |
| Trabzon | 2 |
| Bilgi | 1 |
| Cambridge | 1 |
| Dearborn | 1 |
| Dogan | 1 |
| Fairfield | 1 |
University of Fırat
23119
Elazığ-Merkez
TURKEY