Kurumsal Açık Arşiv

İstatistikler


İstatistikler

Toplam Ziyaretler

Görüntülemeler
Harmanlanmış öğrenmenin fen bilgisi öğretmen adaylarının küresel ısınma konusundaki teknolojik pedagojik alan bilgisi ve sınıf içi öğretim becerilerinin geliştirilmesi üzerine etkisi / The effect of blended learning environment on pre-service science teachers' technological pedagogical content knowledge and classroom teaching practices in the topic of global warming 1338

Aylık Toplam Ziyaretler

Şubat 2025 Mart 2025 Nisan 2025 Mayıs 2025 Haziran 2025 Temmuz 2025 Ağustos 2025
Harmanlanmış öğrenmenin fen bilgisi öğretmen adaylarının küresel ısınma konusundaki teknolojik pedagojik alan bilgisi ve sınıf içi öğretim becerilerinin geliştirilmesi üzerine etkisi / The effect of blended learning environment on pre-service science teachers' technological pedagogical content knowledge and classroom teaching practices in the topic of global warming 25 18 31 62 25 58 29

Dosya Ziyaretleri

Görüntülemeler
356151.pdf 1893

En İyi Ülke Görüntüleme

Görüntülemeler
United States 45
Türkiye 37
Germany 12
Vietnam 12
Bulgaria 9
France 5
Russia 4
Slovenia 4
Austria 2
China 2

En İyi Şehir Görüntüleme

Görüntülemeler
Oakland 36
Hanoi 12
Çanakkale 9
Istanbul 2
Shenzhen 2
Trabzon 2
Vienna 2
Ankara 1
Ashburn 1
Redwood City 1

Fırat Üniversitesi Rektörlüğü
23119
Elazığ-Merkez
TÜRKİYE