Institutional Open Archives

Yeni ilköğretim programında öngörülen temel becerileri kazanmada beşinci sınıf sosyal bilgiler ve Türkçe derslerinin etkilerine ilişkin öğrenci görüşlerinin değerlendirilmesi (Diyarbakır ili örneği örneği) / Evaluation of students' opinions on the effects of fifth grade social studies and Turkish language curriculum in gaining basic skills offered in the new primary school curriculum (case of Diyarbakır city)


Show simple item record

dc.contributor.advisor Y.DOÇ.DR. MEHMET NURİ GÖMLEKSİZ
dc.contributor.author AYŞE ÜLKÜ KAN
dc.date.accessioned 2019-06-03T17:39:15Z
dc.date.available 2019-06-03T17:39:15Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11508/16128
dc.language.iso Türkçe
dc.title Yeni ilköğretim programında öngörülen temel becerileri kazanmada beşinci sınıf sosyal bilgiler ve Türkçe derslerinin etkilerine ilişkin öğrenci görüşlerinin değerlendirilmesi (Diyarbakır ili örneği örneği) / Evaluation of students' opinions on the effects of fifth grade social studies and Turkish language curriculum in gaining basic skills offered in the new primary school curriculum (case of Diyarbakır city)
dc.contributor.YOKID 149676
dc.relation.publishinghaddress Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı
dc.published.type Ulusal


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

University of Fırat
23119
Elazığ-Merkez
TURKEY