Kurumsal Açık Arşiv

Toplam kalite yönetiminde müşteri memnuniyeti (F. Ü. Teknik Eğitim Fakültesi örneği) / Student`s satisfaction in total quality management (sample of technical education faculty of Fırat University)


Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisor PROF.DR. VEHBİ ÇELİK
dc.contributor.author MURAT AY
dc.date.accessioned 2019-06-03T17:38:23Z
dc.date.available 2019-06-03T17:38:23Z
dc.date.issued 2001
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11508/15805
dc.language.iso Türkçe
dc.title Toplam kalite yönetiminde müşteri memnuniyeti (F. Ü. Teknik Eğitim Fakültesi örneği) / Student`s satisfaction in total quality management (sample of technical education faculty of Fırat University)
dc.contributor.YOKID 110406
dc.relation.publishinghaddress Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı
dc.published.type Ulusal


Bu öğenin dosyaları

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster

Fırat Üniversitesi Rektörlüğü
23119
Elazığ-Merkez
TÜRKİYE