Institutional Open Archives

Toplam kalite yönetiminde müşteri memnuniyeti (F. Ü. Teknik Eğitim Fakültesi örneği) / Student`s satisfaction in total quality management (sample of technical education faculty of Fırat University)


Show simple item record

dc.contributor.advisor PROF.DR. VEHBİ ÇELİK
dc.contributor.author MURAT AY
dc.date.accessioned 2019-06-03T17:38:23Z
dc.date.available 2019-06-03T17:38:23Z
dc.date.issued 2001
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11508/15805
dc.language.iso Türkçe
dc.title Toplam kalite yönetiminde müşteri memnuniyeti (F. Ü. Teknik Eğitim Fakültesi örneği) / Student`s satisfaction in total quality management (sample of technical education faculty of Fırat University)
dc.contributor.YOKID 110406
dc.relation.publishinghaddress Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı
dc.published.type Ulusal


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

University of Fırat
23119
Elazığ-Merkez
TURKEY