Kurumsal Açık Arşiv

Mobil reklam uygulamalarının kullanıcıların satın alma davranışına etkisi: Elazığ ili örneği / The effect of mobile advertising applications on users ' buying behavior: An example of Elazığ province


Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisor DR. ÖĞR. ÜYESİ ADEM DOĞAN
dc.contributor.author MUSTAFA TULGAR
dc.date.accessioned 2019-06-03T17:37:49Z
dc.date.available 2019-06-03T17:37:49Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11508/15556
dc.language.iso Türkçe
dc.title Mobil reklam uygulamalarının kullanıcıların satın alma davranışına etkisi: Elazığ ili örneği / The effect of mobile advertising applications on users ' buying behavior: An example of Elazığ province
dc.contributor.YOKID 10199042
dc.relation.publishinghaddress İletişim Bilimleri Anabilim Dalı
dc.published.type Ulusal


Bu öğenin dosyaları

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster

Fırat Üniversitesi Rektörlüğü
23119
Elazığ-Merkez
TÜRKİYE