Institutional Open Archives

Mobil reklam uygulamalarının kullanıcıların satın alma davranışına etkisi: Elazığ ili örneği / The effect of mobile advertising applications on users ' buying behavior: An example of Elazığ province


Show simple item record

dc.contributor.advisor DR. ÖĞR. ÜYESİ ADEM DOĞAN
dc.contributor.author MUSTAFA TULGAR
dc.date.accessioned 2019-06-03T17:37:49Z
dc.date.available 2019-06-03T17:37:49Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11508/15556
dc.language.iso Türkçe
dc.title Mobil reklam uygulamalarının kullanıcıların satın alma davranışına etkisi: Elazığ ili örneği / The effect of mobile advertising applications on users ' buying behavior: An example of Elazığ province
dc.contributor.YOKID 10199042
dc.relation.publishinghaddress İletişim Bilimleri Anabilim Dalı
dc.published.type Ulusal


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

University of Fırat
23119
Elazığ-Merkez
TURKEY