Kurumsal Açık Arşiv

Beyin müzik ilişkisi: Tüketicilerin reklam müziklerine tepkilerinin nöropazarlama ile incelenmesi / Brain music relationship: Consumer's reaction to advertising music with neuromarketing


Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisor DR. ÖĞR. ÜYESİ ATİLLA YÜCEL
dc.contributor.author YUNUS EMRE GÜR
dc.date.accessioned 2019-06-03T17:37:49Z
dc.date.available 2019-06-03T17:37:49Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11508/15550
dc.language.iso Türkçe
dc.title Beyin müzik ilişkisi: Tüketicilerin reklam müziklerine tepkilerinin nöropazarlama ile incelenmesi / Brain music relationship: Consumer's reaction to advertising music with neuromarketing
dc.contributor.YOKID 10198283
dc.relation.publishinghaddress Girişimcilik ve İnovasyon Yönetimi Anabilim Dalı
dc.published.type Ulusal


Bu öğenin dosyaları

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster

Fırat Üniversitesi Rektörlüğü
23119
Elazığ-Merkez
TÜRKİYE