Institutional Open Archives

Beyin müzik ilişkisi: Tüketicilerin reklam müziklerine tepkilerinin nöropazarlama ile incelenmesi / Brain music relationship: Consumer's reaction to advertising music with neuromarketing


Show simple item record

dc.contributor.advisor DR. ÖĞR. ÜYESİ ATİLLA YÜCEL
dc.contributor.author YUNUS EMRE GÜR
dc.date.accessioned 2019-06-03T17:37:49Z
dc.date.available 2019-06-03T17:37:49Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11508/15550
dc.language.iso Türkçe
dc.title Beyin müzik ilişkisi: Tüketicilerin reklam müziklerine tepkilerinin nöropazarlama ile incelenmesi / Brain music relationship: Consumer's reaction to advertising music with neuromarketing
dc.contributor.YOKID 10198283
dc.relation.publishinghaddress Girişimcilik ve İnovasyon Yönetimi Anabilim Dalı
dc.published.type Ulusal


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

University of Fırat
23119
Elazığ-Merkez
TURKEY