Institutional Open Archives

Çikolata markalarının farkındalığının eeg analiz yöntemi kullanılarak değerlendirilmesi / Evaluation of the awareness of chocolate brands by using eeg analysis method


Show simple item record

dc.contributor.advisor DR. ÖĞR. ÜYESİ NURCAN YÜCEL
dc.contributor.author KORAY GÜNDÜZ
dc.date.accessioned 2019-06-03T17:37:49Z
dc.date.available 2019-06-03T17:37:49Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11508/15548
dc.language.iso Türkçe
dc.title Çikolata markalarının farkındalığının eeg analiz yöntemi kullanılarak değerlendirilmesi / Evaluation of the awareness of chocolate brands by using eeg analysis method
dc.contributor.YOKID 10198278
dc.relation.publishinghaddress Girişimcilik ve İnovasyon Yönetimi Anabilim Dalı
dc.published.type Ulusal


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

University of Fırat
23119
Elazığ-Merkez
TURKEY