Kurumsal Açık Arşiv

Reklamlarda kullanılan görsellerin farkındalık yaratma etkisinin nöropazarlama açısından incelenmesi / Investigation of the effect of creating awareness of the visuals used in advertising in terms of neuro marketing


Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisor YRD. DOÇ. DR. ATİLLA YÜCEL
dc.contributor.author FUNDA TUNÇ
dc.date.accessioned 2019-06-03T17:37:43Z
dc.date.available 2019-06-03T17:37:43Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11508/15497
dc.language.iso Türkçe
dc.title Reklamlarda kullanılan görsellerin farkındalık yaratma etkisinin nöropazarlama açısından incelenmesi / Investigation of the effect of creating awareness of the visuals used in advertising in terms of neuro marketing
dc.contributor.YOKID 10176630
dc.relation.publishinghaddress İşletme Anabilim Dalı
dc.published.type Ulusal


Bu öğenin dosyaları

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster

Fırat Üniversitesi Rektörlüğü
23119
Elazığ-Merkez
TÜRKİYE