Kurumsal Açık Arşiv

A corpus-informed study based on a contrastive analysis of stance markers in learner English: From corpus to classroom / Öğrenici İngilizcesinde tutum belirteçlerinin karşılaştırmalı analizine dayalı derlem temelli bir çalışma: Derlemden sınıfa


Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisor YRD. DOÇ. DR. AYSEL ŞAHİN KIZIL
dc.contributor.author ZEHRA SAVRAN
dc.date.accessioned 2019-06-03T17:37:29Z
dc.date.available 2019-06-03T17:37:29Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11508/15408
dc.language.iso İngilizce
dc.title A corpus-informed study based on a contrastive analysis of stance markers in learner English: From corpus to classroom / Öğrenici İngilizcesinde tutum belirteçlerinin karşılaştırmalı analizine dayalı derlem temelli bir çalışma: Derlemden sınıfa
dc.contributor.YOKID 10145147
dc.relation.publishinghaddress İngiliz Dili ve Edebiyatı Anabilim Dalı
dc.published.type Ulusal


Bu öğenin dosyaları

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster

Fırat Üniversitesi Rektörlüğü
23119
Elazığ-Merkez
TÜRKİYE