Institutional Open Archives

A corpus-informed study based on a contrastive analysis of stance markers in learner English: From corpus to classroom / Öğrenici İngilizcesinde tutum belirteçlerinin karşılaştırmalı analizine dayalı derlem temelli bir çalışma: Derlemden sınıfa


Show simple item record

dc.contributor.advisor YRD. DOÇ. DR. AYSEL ŞAHİN KIZIL
dc.contributor.author ZEHRA SAVRAN
dc.date.accessioned 2019-06-03T17:37:29Z
dc.date.available 2019-06-03T17:37:29Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11508/15408
dc.language.iso İngilizce
dc.title A corpus-informed study based on a contrastive analysis of stance markers in learner English: From corpus to classroom / Öğrenici İngilizcesinde tutum belirteçlerinin karşılaştırmalı analizine dayalı derlem temelli bir çalışma: Derlemden sınıfa
dc.contributor.YOKID 10145147
dc.relation.publishinghaddress İngiliz Dili ve Edebiyatı Anabilim Dalı
dc.published.type Ulusal


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

University of Fırat
23119
Elazığ-Merkez
TURKEY