Kurumsal Açık Arşiv

Sağlık işletmelerinde toplam kalite yönetimi uygulamalarının müşteri memnuniyeti açısından değerlendirilmesi / Assesment of total quality managment applications in health managment in terms of customer satisfaction


Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisor YRD. DOÇ. DR. MEHMET KARAHAN
dc.contributor.author AYDIN ÇADIRCI
dc.date.accessioned 2019-06-03T17:37:22Z
dc.date.available 2019-06-03T17:37:22Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11508/15368
dc.language.iso Türkçe
dc.title Sağlık işletmelerinde toplam kalite yönetimi uygulamalarının müşteri memnuniyeti açısından değerlendirilmesi / Assesment of total quality managment applications in health managment in terms of customer satisfaction
dc.contributor.YOKID 10124423
dc.relation.publishinghaddress İşletme Anabilim Dalı
dc.published.type Ulusal


Bu öğenin dosyaları

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster

Fırat Üniversitesi Rektörlüğü
23119
Elazığ-Merkez
TÜRKİYE