Kurumsal Açık Arşiv

Tüketicilerin otomobil markaları üzerindeki algılarının nöropazarlama açısından ölçülmesi: Elazığ ilinde yapılan deneysel bir çalışma / Measuring the consumer's perception on automobile brands from the neuromarketing perspective: An experimental study in Elazığ


Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisor YRD. DOÇ. DR. ATİLLA YÜCEL
dc.contributor.author AHMED İHSAN ŞİMŞEK
dc.date.accessioned 2019-06-03T17:37:21Z
dc.date.available 2019-06-03T17:37:21Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11508/15353
dc.language.iso Türkçe
dc.title Tüketicilerin otomobil markaları üzerindeki algılarının nöropazarlama açısından ölçülmesi: Elazığ ilinde yapılan deneysel bir çalışma / Measuring the consumer's perception on automobile brands from the neuromarketing perspective: An experimental study in Elazığ
dc.contributor.YOKID 10115424
dc.relation.publishinghaddress İşletme Anabilim Dalı
dc.published.type Ulusal


Bu öğenin dosyaları

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster

Fırat Üniversitesi Rektörlüğü
23119
Elazığ-Merkez
TÜRKİYE