Institutional Open Archives

Tüketicilerin otomobil markaları üzerindeki algılarının nöropazarlama açısından ölçülmesi: Elazığ ilinde yapılan deneysel bir çalışma / Measuring the consumer's perception on automobile brands from the neuromarketing perspective: An experimental study in Elazığ


Show simple item record

dc.contributor.advisor YRD. DOÇ. DR. ATİLLA YÜCEL
dc.contributor.author AHMED İHSAN ŞİMŞEK
dc.date.accessioned 2019-06-03T17:37:21Z
dc.date.available 2019-06-03T17:37:21Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11508/15353
dc.language.iso Türkçe
dc.title Tüketicilerin otomobil markaları üzerindeki algılarının nöropazarlama açısından ölçülmesi: Elazığ ilinde yapılan deneysel bir çalışma / Measuring the consumer's perception on automobile brands from the neuromarketing perspective: An experimental study in Elazığ
dc.contributor.YOKID 10115424
dc.relation.publishinghaddress İşletme Anabilim Dalı
dc.published.type Ulusal


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

University of Fırat
23119
Elazığ-Merkez
TURKEY