Institutional Open Archives

Mental aritmetiğin ortaokul öğrencilerinin matematik dersine yönelik başarı düzeylerine etkisi / The effect of mental architecture on secondary school students to mathematic course for success levels


Show simple item record

dc.contributor.advisor DR. ÖĞR. ÜYESİ ÜNAL İÇ
dc.contributor.author HASRET YAVŞAN
dc.date.accessioned 2019-06-03T16:31:05Z
dc.date.available 2019-06-03T16:31:05Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11508/12487
dc.language.iso Türkçe
dc.title Mental aritmetiğin ortaokul öğrencilerinin matematik dersine yönelik başarı düzeylerine etkisi / The effect of mental architecture on secondary school students to mathematic course for success levels
dc.contributor.YOKID 10208742
dc.relation.publishinghaddress Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Anabilim Dalı
dc.published.type Ulusal


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

University of Fırat
23119
Elazığ-Merkez
TURKEY