Institutional Open Archives

Argümantasyon yaklaşımının öğrencilerin akademik başarı ve tutumlarına etkisi / Student learning science-based approach argumentation of success and the effect of attitude


Show simple item record

dc.contributor.advisor PROF. DR. ERDAL CANPOLAT
dc.contributor.author MERYEM KAYA
dc.date.accessioned 2019-06-03T16:31:04Z
dc.date.available 2019-06-03T16:31:04Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11508/12473
dc.language.iso Türkçe
dc.title Argümantasyon yaklaşımının öğrencilerin akademik başarı ve tutumlarına etkisi / Student learning science-based approach argumentation of success and the effect of attitude
dc.contributor.YOKID 10206580
dc.relation.publishinghaddress Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Anabilim Dalı
dc.published.type Ulusal


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

University of Fırat
23119
Elazığ-Merkez
TURKEY