Kurumsal Açık Arşiv

Maddeyi tanıyalım ünitesinde argümantasyon tabanlı öğretimin öğrencilerin akademik başarı, bilimsel süreç becerileri ve tutumlarına olan etkileri / The effect of the argumentation based teaching method on students' academic success, scientific process skills and attitude within the context of the chapter: Let's get to know substance


Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisor DOÇ. DR. İRFAN EMRE
dc.contributor.author YAKUB İŞIKER
dc.date.accessioned 2019-06-03T16:30:59Z
dc.date.available 2019-06-03T16:30:59Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11508/12431
dc.language.iso Türkçe
dc.title Maddeyi tanıyalım ünitesinde argümantasyon tabanlı öğretimin öğrencilerin akademik başarı, bilimsel süreç becerileri ve tutumlarına olan etkileri / The effect of the argumentation based teaching method on students' academic success, scientific process skills and attitude within the context of the chapter: Let's get to know substance
dc.contributor.YOKID 10169901
dc.relation.publishinghaddress Temel Eğitim Anabilim Dalı
dc.published.type Ulusal


Bu öğenin dosyaları

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster

Fırat Üniversitesi Rektörlüğü
23119
Elazığ-Merkez
TÜRKİYE