Institutional Open Archives

Maddeyi tanıyalım ünitesinde argümantasyon tabanlı öğretimin öğrencilerin akademik başarı, bilimsel süreç becerileri ve tutumlarına olan etkileri / The effect of the argumentation based teaching method on students' academic success, scientific process skills and attitude within the context of the chapter: Let's get to know substance


Show simple item record

dc.contributor.advisor DOÇ. DR. İRFAN EMRE
dc.contributor.author YAKUB İŞIKER
dc.date.accessioned 2019-06-03T16:30:59Z
dc.date.available 2019-06-03T16:30:59Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11508/12431
dc.language.iso Türkçe
dc.title Maddeyi tanıyalım ünitesinde argümantasyon tabanlı öğretimin öğrencilerin akademik başarı, bilimsel süreç becerileri ve tutumlarına olan etkileri / The effect of the argumentation based teaching method on students' academic success, scientific process skills and attitude within the context of the chapter: Let's get to know substance
dc.contributor.YOKID 10169901
dc.relation.publishinghaddress Temel Eğitim Anabilim Dalı
dc.published.type Ulusal


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

University of Fırat
23119
Elazığ-Merkez
TURKEY