Kurumsal Açık Arşiv

ARCS motivasyon modeli ve öğretimin temel ilkeleri modeline göre matematik dersi için geliştirilen etkileşimli tahta materyallerinin öğrencilerin akademik başarılarına, motivasyonlarına ve matematik kaygılarına etkisi / The effects of the interactive whiteboard materials for mathematics developed based on ARCS motivation and first principles of instruction on students' academic achievement, motivation and math anxiety


Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisor DOÇ. DR. YALIN KILIÇ TÜREL
dc.contributor.author ABDURRAHMAN YILDIRIM
dc.date.accessioned 2019-06-03T16:30:58Z
dc.date.available 2019-06-03T16:30:58Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11508/12411
dc.language.iso Türkçe
dc.title ARCS motivasyon modeli ve öğretimin temel ilkeleri modeline göre matematik dersi için geliştirilen etkileşimli tahta materyallerinin öğrencilerin akademik başarılarına, motivasyonlarına ve matematik kaygılarına etkisi / The effects of the interactive whiteboard materials for mathematics developed based on ARCS motivation and first principles of instruction on students' academic achievement, motivation and math anxiety
dc.contributor.YOKID 10149313
dc.relation.publishinghaddress Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Anabilim Dalı
dc.published.type Ulusal


Bu öğenin dosyaları

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster

Fırat Üniversitesi Rektörlüğü
23119
Elazığ-Merkez
TÜRKİYE