Institutional Open Archives

Fen bilgisi öğretmenliği 1. sınıf öğrencilerinin kimyasal denklemler ve hesaplamalar konusunu öğrenmeleri üzerine fenomenografik bir çalışma / A phenomenographical study on pre-service science teachers' learning of chemical equations and calculations


Show simple item record

dc.contributor.advisor PROF. DR. EROL ASİLTÜRK
dc.contributor.author BAŞAK YAŞAR ÇETİN
dc.date.accessioned 2019-06-03T16:30:56Z
dc.date.available 2019-06-03T16:30:56Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11508/12394
dc.language.iso Türkçe
dc.title Fen bilgisi öğretmenliği 1. sınıf öğrencilerinin kimyasal denklemler ve hesaplamalar konusunu öğrenmeleri üzerine fenomenografik bir çalışma / A phenomenographical study on pre-service science teachers' learning of chemical equations and calculations
dc.contributor.YOKID 10125838
dc.relation.publishinghaddress İlköğretim Anabilim Dalı
dc.published.type Ulusal


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

University of Fırat
23119
Elazığ-Merkez
TURKEY