Institutional Open Archives

İngilizce öğretiminde istasyon tekniği kullanımının akademik başarıya, tutumlara ve kalıcılığa etkisi / The effect of the usage of station technique on academic achievement, attitudes and retention in teaching English


Show simple item record

dc.contributor.advisor PROF. DR. MEHMET NURİ GÖMLEKSİZ
dc.contributor.author HATİCE AVCI
dc.date.accessioned 2019-06-03T16:30:53Z
dc.date.available 2019-06-03T16:30:53Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11508/12362
dc.language.iso Türkçe
dc.title İngilizce öğretiminde istasyon tekniği kullanımının akademik başarıya, tutumlara ve kalıcılığa etkisi / The effect of the usage of station technique on academic achievement, attitudes and retention in teaching English
dc.contributor.YOKID 10077296
dc.relation.publishinghaddress Eğitim Programları ve Öğretimi Anabilim Dalı
dc.published.type Ulusal


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

University of Fırat
23119
Elazığ-Merkez
TURKEY