Kurumsal Açık Arşiv

İşbirlikli öğrenmeye dayalı okuma-yazma-sunma tekniğinin öğrenci başarısına etkisi / The effects of reading-writing-presenting technique based on cooperative learning on the academic success of the students


Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisor YRD. DOÇ. DR. ÖMER YILAYAZ
dc.contributor.author MEHMET POLAT
dc.date.accessioned 2019-06-03T16:30:50Z
dc.date.available 2019-06-03T16:30:50Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11508/12337
dc.language.iso Türkçe
dc.title İşbirlikli öğrenmeye dayalı okuma-yazma-sunma tekniğinin öğrenci başarısına etkisi / The effects of reading-writing-presenting technique based on cooperative learning on the academic success of the students
dc.contributor.YOKID 10042662
dc.relation.publishinghaddress İlköğretim Anabilim Dalı
dc.published.type Ulusal


Bu öğenin dosyaları

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster

Fırat Üniversitesi Rektörlüğü
23119
Elazığ-Merkez
TÜRKİYE