Kurumsal Açık Arşiv

Probleme dayalı öğrenme yaklaşımının öğrencilerin fen bilimleri derslerindeki akademik başarılarına ve tutumlarına etkisi: Bir meta-analiz çalışması / The effect of the problem-based learning approach on the academic achievements and attitudes of the students in science lesson: A study of meta-analysis


Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisor YRD. DOÇ. DR. HİLAL KAZU
dc.contributor.author NİDA AYAZ
dc.date.accessioned 2019-06-03T16:30:48Z
dc.date.available 2019-06-03T16:30:48Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11508/12323
dc.language.iso Türkçe
dc.title Probleme dayalı öğrenme yaklaşımının öğrencilerin fen bilimleri derslerindeki akademik başarılarına ve tutumlarına etkisi: Bir meta-analiz çalışması / The effect of the problem-based learning approach on the academic achievements and attitudes of the students in science lesson: A study of meta-analysis
dc.contributor.YOKID 10065082
dc.relation.publishinghaddress Eğitim Programları ve Öğretimi Anabilim Dalı
dc.published.type Ulusal


Bu öğenin dosyaları

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster

Fırat Üniversitesi Rektörlüğü
23119
Elazığ-Merkez
TÜRKİYE