dc.contributor.advisor | YRD. DOÇ. DR. HİLAL KAZU | |
dc.contributor.author | NİDA AYAZ | |
dc.date.accessioned | 2019-06-03T16:30:48Z | |
dc.date.available | 2019-06-03T16:30:48Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11508/12323 | |
dc.language.iso | Türkçe | |
dc.title | Probleme dayalı öğrenme yaklaşımının öğrencilerin fen bilimleri derslerindeki akademik başarılarına ve tutumlarına etkisi: Bir meta-analiz çalışması / The effect of the problem-based learning approach on the academic achievements and attitudes of the students in science lesson: A study of meta-analysis | |
dc.contributor.YOKID | 10065082 | |
dc.relation.publishinghaddress | Eğitim Programları ve Öğretimi Anabilim Dalı | |
dc.published.type | Ulusal |
Fırat Üniversitesi Rektörlüğü
23119
Elazığ-Merkez
TÜRKİYE