Institutional Open Archives

Probleme dayalı öğrenme yaklaşımının öğrencilerin fen bilimleri derslerindeki akademik başarılarına ve tutumlarına etkisi: Bir meta-analiz çalışması / The effect of the problem-based learning approach on the academic achievements and attitudes of the students in science lesson: A study of meta-analysis


Show simple item record

dc.contributor.advisor YRD. DOÇ. DR. HİLAL KAZU
dc.contributor.author NİDA AYAZ
dc.date.accessioned 2019-06-03T16:30:48Z
dc.date.available 2019-06-03T16:30:48Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11508/12323
dc.language.iso Türkçe
dc.title Probleme dayalı öğrenme yaklaşımının öğrencilerin fen bilimleri derslerindeki akademik başarılarına ve tutumlarına etkisi: Bir meta-analiz çalışması / The effect of the problem-based learning approach on the academic achievements and attitudes of the students in science lesson: A study of meta-analysis
dc.contributor.YOKID 10065082
dc.relation.publishinghaddress Eğitim Programları ve Öğretimi Anabilim Dalı
dc.published.type Ulusal


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

University of Fırat
23119
Elazığ-Merkez
TURKEY