Kurumsal Açık Arşiv

Harmanlanmış öğrenme temelli özel öğretim yöntemleri-II ve okul deneyimi derslerinin Fen Bilgisi öğretmen adaylarının teknolojik pedagojik alan bilgileri ve sınıf içi uygulamaları üzerine etkisi / The effect of blended learning based science methods course and school experience on pre-service science teachers' technological pedagogical content knowledge and classroom practice


Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisor DOÇ. DR. OSMAN NAFİZ KAYA
dc.contributor.author SELCAN SUNGUR
dc.date.accessioned 2019-06-03T16:30:46Z
dc.date.available 2019-06-03T16:30:46Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11508/12303
dc.language.iso Türkçe
dc.title Harmanlanmış öğrenme temelli özel öğretim yöntemleri-II ve okul deneyimi derslerinin Fen Bilgisi öğretmen adaylarının teknolojik pedagojik alan bilgileri ve sınıf içi uygulamaları üzerine etkisi / The effect of blended learning based science methods course and school experience on pre-service science teachers' technological pedagogical content knowledge and classroom practice
dc.contributor.YOKID 10025459
dc.relation.publishinghaddress İlköğretim Anabilim Dalı
dc.published.type Ulusal


Bu öğenin dosyaları

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster

Fırat Üniversitesi Rektörlüğü
23119
Elazığ-Merkez
TÜRKİYE